Categorieën
bedrijfsdienst

Het Zijdecontact

Blisterverpakking

Fabrikanten die erin slagen de blisterverpakking en het uitstekende oogcontact tussen de consument en de fabrikant voortdurend te verbeteren, hebben een zeer betrouwbaar merkimago verworven bij zowel het grote publiek als het bedrijfsleven, de regelgevende instanties, de overheid en het elitepubliek.

Evenzo biedt een gewapende politieagent die op het terrein van een bedrijf staat, de wetshandhavingsdiensten een mogelijkheid tot interactie en toegang wanneer er een woordenwisseling is tussen een bedrijfseigenaar en een andere persoon die bij het incident betrokken is.

Dubieuze marketing

Reclame moet voorafgaan aan verlangens. Wetenschappelijke artikelen moeten aan het publiek worden voorgesteld door ze te maken. Reclameprodukten mogen geen doel op zich zijn, maar moeten worden voorbereid om hoogtechnologisch te worden. Als het dat niet is, zal het niet aanslaan. Het beste marketingprincipe is de dingen zo vertrouwd te laten worden dat de consumenten niet de moeite nemen hun interesses te specificeren noch de manier waarop zij met hun produkten omgaan. De verkoper die alleen in begrippen en verbeelding handelt, moet worden vervangen door een verkoper die een rubberen stempel is op het materiaal van het bedrijf. -Frederic Lord (Vader van de Gift Economy)

En aan de oppervlakte heeft hij ongelijk. We weten echter allemaal dat wat uiteindelijk telt als producten, de diensten zijn die door die producten aan eindgebruikers kunnen worden geleverd (d.w.z. dat eindgebruikers het product gebruiken op de manier waarop het is bedoeld voor consumptie door de eindgebruikers). Deze twee missies van een product – de functionaliteit en het nut – bestaan naast elkaar, maar het is de laag van interactie van de klant met het product die op de lange termijn blijft bestaan. Hoewel deze missies naast elkaar bestaan, hebben de beste producten ze allebei.

In zekere zin zijn e-commercesites de volgende belangrijke fase van innovatie. In de sector “verkoop” kunnen zich bijna ongekende innovatieverschuivingen voordoen, door producten die de status quo van consumptiegoederen ofwel beter, ofwel op zijn minst bijzonder verbeteren. De Zijderoute, de invoering van programmatische advertenties als reclamemiddel op onlineplatforms, het winkelwagenplatform Cartwright, (een gecentraliseerde plaats waar men 1.000 artikelen in één keer kan kopen) zijn drie belangrijke voorbeelden.

E-commercesites kunnen echter niet tegelijkertijd overgaan op betere of meer innovatieve technologie op de lange termijn. Dat is waarschijnlijk de belangrijkste reden voor de bedroevende acceptatiegraad van de sites. In 2012 kochten slechts 749 miljoen mensen daadwerkelijk al op deze sites:

ComScore

Met de cijfers die dit aantoont, kan zelfs een enorme aanvankelijke toevloed niet duurzaam zijn over lange perioden van tijd. Deze abysmal aanvaarding tarief van de VS gebaseerde e-commerce sites kan worden toegeschreven aan factoren zoals overschatting van hoeveel tijd ze besteden schaduw-biding in hun reclame en Pay Pal betalingskanalen. Een voor de hand liggende kwestie bij het aanvaarden van de status quo van reclame op deze sites is dat in tegenstelling tot bakstenen en mortel winkels, on-line communicatie niet proactief kan worden gecontroleerd met dien verstande dat als, laten we zeggen, een grote concurrent zouden besluiten dat er te veel slechte advertenties in hun (beter, van hogere kwaliteit) classifieds, dat bedrijf actie kan ondernemen om zich terug te trekken uit de e-commerce site.

Lees meer:
Verpakkingsbedrijf
Producten stickeren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *